جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۲۶ ب.ظ

کسب رتبه اول شهرستان در جشنواره درس پژوهی

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

احتراما بدین وسیله کسب رتبه اول شهرستان  و راه یابی به مرحله استانی را به تمامی اعضای محترم گروه بهسازان تدریس، تبریک و تهنیت عرض می کنیم.

در این ایام مبارک ، از خداوند متعال آروزی موفقیت و سربلندی برای این عزیزان در مرحله استانی و راهیابی به مرحله کشوری را نیز داریم.

 

سپاس بیکران خداوند بزرگ را که توفیق داد تا باری دیگر به همت معلمان نمونه و الگو، یکی از مهم ترین و علمی ترین برنامه های نظام آموزش و پرورش  را با رویکردی مشارکتی و فعال طراحی، اجرا و تدوین کنیم. تحقق این مهم بدون همیاری و مشارکت جمعی از بزرگواران و دوستان مقدور نبود که بر حسب وظیفه از این عزیزان تقدیر و تشکر می نماییم:

احتراما بدین وسیله از مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان تایباد جناب آقای آریامنش، معاونت محترم آموزش ابتدایی جناب آقای حیدری، کارشناس مسئول محترم آموزش ابتدایی جناب آقای عرب، کارشناس محترم آموزش ابتدایی جناب آقای محمدی، راهبر محترم اموزشی جناب آقای حاتمی، استاد محترم دانشگاه آزاد واحد تایباد دکتر یعقوبی و معلمان تلاشگر و پویا جناب آقای محبی  نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

درادامه از دبیر محترم جشنواره ی درس پژوهی قطب شهید دهقان شهرستان تایباد جناب آقای ادهمی بسیار سپاس گزاریم؛ زیرا که حضور ایشان در این منصب از نمونه های بارز پیوند تخصص و جایگاه می باشد. و تلاش بی دریغ ایشان همواره باعث رشد روحیه ی مشارکت و پژوهش در همکاران و معلمان درس پژوه شده است.

در پایان از مدیریت محترم دبستان شهید تکلو جناب آقای عباسی، مدیریت محترم دبستان دکتر علی شریعتی جناب آقای روشن فر، مدیریت محترم دبستان بنت الهدی سرکارخانم حسین زاده، مدیریت محترم دبستان غیرانتفاعی امام حسین(ع) سرکارخانم مصطفی پور، مدیریت محترم دبستان مشکوه سرکارخانم رضایی، مدیریت محترم دبستان غیرانتفاعی صبح رویش جناب آقای جوانبخت و مدیران مدارس متوسطه نمونه دولتی معراج، حضرت زینب(س) و هنرستان حضرت فاطمه معصومه (س) جهت هماهنگی ها و فراهم نمودن فضا و امکانات آموزشی و رفاهی طی این پروسه ی پژوهشی نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

از خداوند منان، سلامتی، بهروزی و موفقیت روز افزون شما عزیزان را خواستاریم.

گروه بهسازان تدریس مدرسه دکتر شریعتی

گروه بهسازان تدریس

نقد و بررسی درس پژوهی

درس پژوهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۳/۰۳
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.