جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۶، ۰۳:۱۰ ب.ظ

تدریس اول گروه درس پژوهی مدرسه دکتر شریعتی

گروه بهسازان تدریس مدرسه دکتر شریعتی   با سلام و احترام :

مفهوم درس پژوهی : (lesson study)
گروهی از معلمان موضوع خاصی از برنامه درسی را برمی گزینند. آن را به عنوان واحد کار طراحی ، اجرا وارزشیابی می‌کنند واز محصول آن در تدریس بهتر استفاده می‌برند. یکی از اعضای گروه برنامه را اجرا و دیگران در جهت رسیدن به الگوی مشترک آن را نقد واصلاح می‌کنند. در واقع گروه درس پژوه ، کارمی‌کنند تا تدریس را مورد مشاهده قرارداده وپس از نقد وبررسی تدریس، آن را به شیوه‌ای بهینه اصلاح نموده تا به تدریس موثرتری برسند.

در این راستا در مدرسه دکتر شریعتی دو تیم 8 نفره تشکیل گردیده است. یک تیم به نام بهسازان تدریس و دیگری پژوهشگران جوان. در مجموع 60 درصد از معلمان مدرسه در این زمینه شرکت دارند و خدا رو شکر دغدغه دارند در جهت تسهیل یادگیری فرزندان عزیز این مرز و بوم.

اولین تدریس امروز سه شنبه 26 دی ماه 96 توسط گروه بهسازان : دانش آموزان هدف ( دانش آموزان پایه اول مدرسه شریعتی ) آموزشگاهی که تدریس در آن اجرا شد : مدرسه شهید تکلو . از همراهی صمیمانه والدین محترم دانش آموزان پایه اول _ زحمت و تلاش وافر اعضای محترم تیم بهسازان تدریس _ همراهی معلم محترم کلاس اول خانم قربانی_ زحمات معاونین محترم آموزشگاه و مستخدم گرامی جهت ایاب و ذهاب دانش آموزان _ و نیز تلاش های مدیر محترم مدرسه شهید تکلو در آماده سازی شرایط و تشریف فرمایی مهمانان محترم در جلسه تدریس؛ نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

گروه بهسازان تدریس مدرسه دکتر شریعتی

نقد و بررسی درس پژوهی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۲۸
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.