جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

    بسم الله الرحمن الرحیم
باستایش بی کران به محضر پروردگار عالمیان که انسان را به زیور علم ودانش مزین ساخت و درود وسلام به روان پاک شهدا بویژه معلمان ودانش آموزان شهید، شهیدان دوران دفاع مقدس و روح مطهر امام راحل (ره).
فرارسیدن بهار دانایی را به ره آفرینان و رهپویان علم ومعرفت، تبریک عرض می کنم، باشروع فصل مهر ، در میهن اسلامی مان بهار تعلیم وتربیت آغاز می گردد و صحیفه نورانی دانش با همت معلمان و دانش آموزان ورق می خورد، ملائک بال های آکنده ازمهر وصفا ی خود را در محیط های آموزشی و پژوهشی بویژه مدارس، برای تمامی رهروان علم و فضیلت می گسترانند، آغاز سال تحصیلی جدید همزمان با شروع ماه محرم، با مهر حسینی و آزادگی در آمیخته است وبیش از پیش جهت دهی جریان آموزشی تربیتی را به سوی کمالات انسانی و اصلاح امور در سپهر جامعه نمایان می سازد .
 آموزش وپرورش به عنوان مهمترین متولی تربیت رسمی ، نقش بی بدیل در تعلیم وتربیت کودکان، نوجوانان وآینده سازان کشور، ایفا می نماید. آموزش و پرورش بر مدار تدبیر وامید در استان با تمهیدات انجام گرفته و آمادگی سال تحصیلی ۹۷-۹۶ را با شعار" آموزش تمام ساحتی، کیفیت وعدالت درسایه برنامه محوری " بر گرفته از سند تحول بنیاین، آغاز می کند، که در این مسیر کوشش معلمان فهیم و دلسوز، مدیران اندیشه ورز وخلاق، همراهی ویاریگری اولیای محترم و همت دانش آموزان عزیز سخت کوش و با ادب ، متضمن تحقق آن خواهد بود.
 بر اساس آموزه های دینی، ملی وجهانی نظام آموزشی کشور همواره بر دوبعد آموزش و تربیت
" اموزش تمام ساحتی " در جهت تولید وتوسعه سرمایه های انسانی تمرکر داشته است. ازاین رو معلمان با آغاز فصل رویش و شکوفایی دانایی مصمم خواهند شد، در کنار آموزش های علمی و فنآورانه کلاس درس، در تربیت ارزش های دینی، ملی وانسانی، دانش آموزان خلاق و نوآور سرزمین خورشید، اهتمام ورزند. و آنان را برای زندگی با مهر وصفا در کنار یکدیگرآماده سازند. وخانواده های ‌ معزز دانش آموزان، با مشارکت ها ی فکری وعملی زمینه تحقق آموزش تمام ساحتی رابرای فرزندان این مرز وبوم فراهم نمایند. ودانش آموزان گرامی زنگ مهر را به مثابه زنگ بیداری برای حرکت به سوی سعادت و آینده روشن در قامت بهره مندی از فرصت ها در محیط های یادگیری تجربه کنند و مسیر حیا ت طیبه را طی نمایند.

با آرزوی عزت وسرافرازی برای فرهنگیان بزرگوار
 و مهر ماندگار برای دانش آموزان

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۶/۳۱
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.