جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

با سلام و احترام

کارگاه آموزشی مدیران و مشاوران مدارس دخترانه دوره اول متوسطه با موضوع آشنایی با رشته های کار و دانش در روز شنبه 95/02/04 در محل هنرستان دخترانه آفرینش تایباد برگزار گردید.

در این کارگاه؛  معاونت محترم آموزش متوسطه جناب آقای مهتری به توضیح کلیاتی در مورد توازن رشته ای ، میزان و درصد قبولی دانش آموزان در کنکور های سراسری پرداختند.

سرکار خانم دری نیا مدیریت محترم آموزشگاه آفرینش رشته های موجود در هنرستان را توضیح داده و به سوالات مدیران و مشاوران گرامی در این خصوص پاسخ های واضح و روشنی را بیان نمودند.

معاونین گرامی ، دبیران ارجمند و دانش اموزان عزیز این آموزشگاه ، در قسمت های مختلف نمایشگاه ها و آثار کار آفرینی به شرح و تفسیر رشته های کار و دانش و وضعیت آموزشی آموزشگاه پرداختند.

در پایان ضمن تشکر از مدیریت محترم اموزشگاه میزبان و همکاران گرامی ایشان ، از حضور به موقع و حداکثری مدیران و مشاوران مدارس دخترانه دوره اول متوسطه نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۲/۰۵
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.