جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

کلیه واحدهای آموزشی دوره اول متوسطه

موضوع: برنامه امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم، هماهنگ هفتم و هشتم متوسطه در نوبت دوم (خرداد ماه 1395) و ارائه        نکاتی مهم به منظور برگزاری مطلوب امتحانات

با سلام و احترام

        به پیوست دستور العمل برگزاری، برنامه امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم، و امتحانات داخلی پایه های هفتم و هشتم متوسطه در نوبت دوم (خرداد ماه 1395)، به حضور ارسال می گردد. شایسته است مدیران محترم با توجه به موارد زیر در اجرای صحیح و مناسب امتحانات، اهتمام نموده و در راستای برگزاری مطلوب و سالم امتحانات نهایت دقت و جدیت را معمول دارند تا حقی از دانش آموزان عزیز تضییع نگردد.

1- امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم متوسطه طبق برنامه ی پیوست و با توجه به آیین نامه ها و دستورالعمل های مربوطه انجام می پذیرد.

2- ساعت آغاز امتحانات(مهم)

الف) شروع امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم متوسطه مدارس روزانه نوبت صبح در سطح استان، ساعت 9:30 صبح تعیین شده است.

      ب) شروع امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم متوسطه مدارس روزانه نوبت بعد از ظهر در سطح استان، ساعت 13:30                          تعیین شده است.

      ج) امتحانات هماهنگ استانی پایه نهم متوسطه دانش آموزان طرح جامع در نوبت بعد از ظهر تعیین، و شروع آن ساعت 13:30              خواهد بود.

3- مدیران محترم واحدهای آموزشی برنامه امتحانی ارسالی را عیناً به رؤیت دانش آموزان برسانند و برنامه را در تابلو اعلانات         نیز نصب نمایند.

 

4- مدیران محترم واحدهای آموزشی به نحو شایسته تاریخ شروع و زمان برگزاری امتحانات را به دفعات متعدد در جلسات و مراسم صبحگاهی به اطلاع دانش آموزان و سایر افراد ذینفع برسانند. و با عنایت به اینکه امتحانات هماهنگ نهم متوسطه خردادماه در دو نوبت و دو ساعت جداگانه برگزار می گردد ضروری است اطلاع رسانی به گونه ای صورت پذیرد که دانش آموزان در خصوص ساعت برگزاری امتحانات با مشکلی مواجه نشوند.

5- به مدیران واحدهای آموزشی تأکید می گردد تا در مراسم های خاص، نکات ضروری آیین نامه امتحانات، آیین نامه رسیدگی به تخلفات امتحانی و ... را به دانش آموزان و همچنین دبیران محترم یادآور و متذکر شوند.

6- امتحانات نوبت دوم پایه های هفتم و هشتم متوسطه از تاریخ 95/03/01 با رعایت ضوابط و مقررات، مطابق برنامه پیوست آغاز گردد. ستاد امتحانات اداره آموزش و پرورش بر چگونگی برگزاری برنامه های ارسالی به مدارس، نظارت جدی و مستمر اعمال می نماید.

 

7- استقرار بیش از یک نفر در هر میز جهت شرکت در امتحانات پایانی به هیچ وجه مجاز نمی باشد. لذا شایسته است مدیران محترم تدابیر لازم را در این خصوص اتخاذ نمایند.

 

8- مدیران محترم واحدهای آموزشی حد اکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 08/02/95 نسبت به اعلام آمار دانش آموزان پایه نهم واحد آموزشی خود جهت تکثیر و آماده سازی سؤالات امتحانی مطابق فرم پیوست اقدام نمایند.

 

9- مدیران محترم واحدهای آموزشی در صورت تمایل به تعطیلی کلاس های درس در ایام برگزاری امتحانات ، می توانند درخواست خود را به صورت مکتوب در قالب یک نامه اداری دارای تاریخ و شماره با درج دلیل موجه، جهت طرح در جلسه کمیسیون خاص حد اکثر تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه مورخ 08/02/95  به کارشناسی سنجش ارائه نمایند.

10- در واحدهای آموزشی دو نوبته(ابتدایی متوسطه اول)، مدیران محترم واحدهای آموزشی ابتدایی در نوبت صبح و متوسطه اول در نوبت عصر نسبت به برگزاری کلاس های درس و امتحانات اقدام نمایند.

11- مدیران محترم واحدهای آموزشی از تکثیر سؤالات امتحانات پایه های هفتم و هشتم در کافینت ها (تکثیر بازاری) جداً خودداری نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۲۲
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.