جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

بنام خدا

 مرحله منطقه ای مسابقه مهارتی دست سازه های علمی جشنواره نوجوان خوارزمی تایباد از تاریخ 18 بهمن 94 لغایت 23 بهمن 94 در محل آموزشگاه شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) به صورت غیر حضوری و با نظارت جناب آقای محمد رضا بزرگ زاده برگزار گردید.

کمیته داوری این مسابقه : آقایان : محمد دوران و ابراهیم دهشی    و خانم ها : منصوره صادقی و رضوان درویشی بوده اند. که در اینجا از تمامی این بزرگواران نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

بدین وسیله نتایج مرحله منطقه ای مسابقه مهارتی دست سازه های علمی جشنواره نوجوان خوارزمی تایباد به شرح ذیل اعلام می گردد .

ضمن تبیرک و تهنیت به دبیران راهنما ، معاونین و مدیران محترم مدارسی که دانش اموزان آنان به مرحله قطبی راه یافته اند به اطلاع می رساند جلسه توجیهی برای دانش اموزان راه یافته به مرحله قطبی در تاریخ 24 بهمن 94 روز شنبه در محل آموزشگاه غیر انتفاعی حضرت محمد (ص) برگزار می گردد.

شایسته است مدیران گرامی ، اطلاع رسانی لازم را معمول فرمایند .

از زحمات مدیریت محترم آموزشگاه شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) سرکار خانم رضایی و عوامل اجرایی این آموزشگاه که مجری این مرحله از مسابقه بوده اند تقدیرو تشکر می گردد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۲۴
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.