جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

با سلام و ادب و احترام

بدین وسیله محتوای آموزشی طرح نجات آب کشاورزی ٰ جهت بهره وری لازم مدیران محترم مدارس و رابطین طرح نجات آب کشاورزی در مدارس دوره اول متوسطه ارسال می گردد.

ضمنا پوستر و سی دی آموزشی این طرح هم اکنون در دبیرخانه اداره ٰ قابل تحویل می باشد .

شایسته است رابطین محترم مدارس ؛ کلیه محتوای آموزشی در پاورپوینت - سی دی - پوستر و بروشور طرح نجات آب کشاورزی را به دانش اموزان بیاموزند و موجبات تشویق و ترغیب آنان در مسابقه بزرگ نجات آب که  مهلت ارسال آثار تا 20 فروردین 94 می باشد به کارشناسی آموزش دوره اول متوسطه ارسال نمایند .

ضمنا از برگزاری دوره آموزشی و کلیه فعالیت های مدیر مدرسه در راستای تحقق اجرای هر چه بهتر این طرح در آموزشگاه ؛ مستند سازی شده و تا اواخر اسفند گزارش مصور آن را به آموزش دوره اول متوسطه ارسال نمایند. 

برای رابطین برتر مدارس و دانش اموزان برتر طرح نجات آب در سال تحصیلی 94-93 لوح تقدیر و هدایایی در نظر گرفته شده ؛ که تحویل این عزیزان گردیده است .

دریافت
حجم: 3.06 مگابایت
توضیحات: محتوای آموزشی طرح فرهنگی نجات آب کشاورزی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۹
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.