جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

با سلام و وقت بخیر.

دوره اول متوسطه با همیاری مدیران محترم مدارس فنی و حرفه ای و کار و دانش متوسطه دوره دوم، جلسه ای را پیرامون توازن رشته ها و هدایت تحصیلی دانش اموزان پایه نهم برای مدیران مدارس در هنرستان  حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار نمود.

معاونت محترم آموزش متوسطه آقای مهتری به بیان کلیات موضوع جلسه پرداخته و مدیران محترم را به تحلیل و بررسی شاخص میانگین نمرات و روند رشد و افت تحصیلی در دروس هدف ترغیب نمودند.

مدیران محترم متوسطه دوره دوم؛ آقایان عزتی و هروی و خانم ها ؛ دری نیا و گنجی، رشته های فنی و حرفه ای و کار و دانش را به مدیران معرفی نموده و خواهان برنامه بازدید توسط مدیران ، اولیاء و خود دانش اموزان شده اند .

مقرر گردید برای پسران و دختران پایه نهم متوسطه دوره اول ، در بهمن ماه 94 برنامه بازدید از این اموزشگاه ها فراهم گردد.

و تمامی رشته های موجود در این مدارس ، به صورت بخشنامه به مدارس دوره اول متوسطه ارسال گردد.

در پایان ، با برنامه ریزی که سرکار خانم گنجی نموده اند ، بازدید از هنرستان حضرت فاطمه معصومه (س) و آثار هنری و کار آفرین دانش اموزان این آموزشگاه انجام شد.

به نماینده گی از تمامی مدیران محترم مدارس دوره اول متوسطه ، از زحمات سرکار خانم گنجی، مدیریت محترم اموزشگاه میزبان نهایت تقدیر و تشکر می گردد.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۱
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.