جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

        با عرض سلام

احتراما پیرو نامه شماره  20457/24-17/08/94 ، بدین وسیله برنامه زمانبندی مرحله منطقه ای مسابقه مهارتی زبان انگلیسی (ایفای نقش ) جشنواره نوجوان خوارزمی، به شرح جدول پیوست اعلام می گردد . شایسته است مدیران محترم ، ضمن برنامه ریزی و اطلاع رسانی دقیق ، نکات اردویی را مدنظر قرار گرفته و یک نفر سرپرست را همراه دانش آموزان، اعزام نمایند. مواردی که می بایست مدنظر قرار گیرد :

1-گروه راه یافته از هر آموزشگاه بر اساس شیوه نامه ، یک گروه چهار نفره می باشد .

2-وسایل و مواردی از قیبل دکور صحنه ایفای نقش ، لباس دانش آموز و ..... بر اساس محتوایی که دبیر راهنمای محترم زبان انگلیسی تدارک دیده است توسط مدیر محترم آموزشگاه فراهم گردد و در زمان اجرا، همراه دانش آموزان  باشد.

3- به دانش آموزان اطلاع رسانی و تاکید گردد که اجرای واقعی و بهتری از نقش خود را در زمان برگزاری، داشته باشند.

4- دانش آموزان بر اساس برنامه زمانبندی فقط  15 دقیقه زودتر از زمان مشخص شده می توانند در محل مسابقه، حضور پیدا کنند.

5- تعداد مدارس شرکت کننده در این مرحله ، بر اساس اعلام نظر مدیران محترم مدارس در سایت آموزش دوره اول متوسطه و تکمیل فرم های الکترونیکی می باشد و چنانچه آموزشگاهی در لیست زمانبندی نیست و می خواهد در این مرحله دانش آموز شرکت کننده داشته باشد تا تاریخ 06/11/94 به صورت کتبی به آموزش دوره اول متوسطه اعلام نماید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۳
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.