جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

دومین روز مرحله منطقه ای جشنواره نوجوان خوارزمی تایبادبا سلام و احترام

به : کلیه مدارس دوره اول متوسطه

کایه مدیران محترم مدارس ٰ شایسته است  فرم الکترونیکی  جمع بندی تعداد شرکت کنندگان در مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله اموزشگاهی را که آدرس آن در پیوندهای روزانه همین وبلاگ می باشد را تا سه شنبه تاریخ 94/10/14 تکمیل نمایند.

رمز عبور 123 می باشد .

ضمنا با توجه به اینکه ٰ زحمات  و پیگیری شما عزیزان در سال های اخیر در این زمینه بیشتر از سنوات گذشته بوده ٰ انتظار رشد حداکثری را در تعداد شرکت کنندگان داریم.

ممنون و سپاس

لینک کمکی http://kh.kharazminj.razaviedu.ir/Forms/view.asp?ID=2156  

توضیحات :

ین نمون برگ توسط مدیر آموزشگاه تکمیل می گردد و مسئولیت صحت و سقم اطلاعات بر عهده مدیر آموزشگاه می باشد. -آمار این فرم به نفر رشته ثبت گردد. -در مسابقات زبان وادبیات فارسی طبق شیوه نامه باید دانش آموزان کلیه پایه ها شرکت نموده باشند. - در رشته پژوهش ، دست سازه،زبان و ادبیات فارسی و کار آفرینی آمار دانش آموزان شرکت کننده به تفکیک پایه ثبت گردد. - مهلت تکمیل این فرم طبق بخشنامه تا پنجشنبه 24 دیماه 94 می باشد. -مدیران محترم مدارس می بایست علاوه بر ثبت اطلاعات آماری در سایت ، همین اطلاعات را در نمون برگ (1) ضمیمه بخشنامه تکمیل و پس از مهر وامضا به کارشناسی اموزش دوره اول متوسطه اداره خود تحویل نمایند. -تأکید می گردد اطلاعات ثبت شده در سایت دقیقا با اطلاعات نمون برگ (1) که تحویل کارشناسی ادارات خواهد شد مطابقت داشته باشد. -در صورتی که نیاز به اصلاح اطلاعات ثبت شده باشد، برای بار دوم ثبت اطلاعات ،حتما کلمه اصلاحیه بعد از نام آموزشگاه قید گردد.مانند هدف (اصلاحیه ) -مدیران محترم پس از اتمام کار جهت اطمینان از ارسال اطلاعات کد پیگیری دریافت می نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۱۱
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.