جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

با سلام و احترام

مرحله مقدماتی مسابقه علوم آزمایشگاهی جشنواره نوجوان خوارزمی در تایبادٰ سطح منطقه ای در تاریخ های 6 و 7 دی ماه 94 با حضور 38 گروه دونفره دانش آموزی و در دو گروه دختر و پسر برگزار گردید.

مدیریت محترم آموزش و پرورش تایباد ٰ جناب آقای عباسی و شورای محترم معاونین اداره از روند برگزاری مسابقه مهارتی ٰ بازدید به عمل آورده اند .

این مسابقه مهارتی در این مرحله ٰ به جهت استعداد یابی بهتر و آمادگی هر چه بیشتر دانش اموزان تایباد در مراحل قطبی و انشالله استانی برنامه ریزی گردیده است.

مدیر آموزش و پرورش تایباد در بازدید از مسابقات علوم جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله شهرستانی عنوان کرد:
شناسایی نخبگان باید در دستور کار باشد و دانش آموز نخبه باید از طریق این جشنواره ها و توسط مدارس صورت بگیرد.

مهدی مهتری معاونت آموزش متوسطه آموزش و پرورش تایباد
امسال مسابقات علوم آزمایشگاهی متوسطه اول به شکل استانی و بمنظور شناسایی بهتر دانش آموزان با این جشنواره در دو مرحله انجام می شود

و خانم تیموری ناظر محترم علوم آزمایشگاهی  در حاشیه بازدید مدیر آموزش و پرورش از مسابقات علوم جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله شهرستانی از دبیران درس علوم تشکر کرد و گفت گروه آموزشی علوم صاحب مقام اول استان در سال گذشته شده است که این مرهون مشارکت خوب دبیران این درس می باشد.

در پایان از زحمات کلیه مدیران محترم و دبیران راهنمای علوم تجربی که ما را در اجرای هر چه بهتر این مسابقه یاری فرموده اند نهایت تقدیر و تشکر را داریم .

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۰۸
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.