جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

با سلام و احترام

 مرحله اول آزمون سنجش تلاش تحصیلی در 52 آموزشگاه دوره اول متوسطه و با جمعیت دانش اموزی بیش از 4000 نفر ، در تاریخ دوشنبه 16 آذر ماه در تایباد برگزار گردید.

این آزمون شامل کلیه دانش آموزان پایه های هفتم ، هشتم و نهم می باشد و به صورت هماهنگ استانی در دو نوبت صبح ساعت 10 و نوبت عصر ساعت 14 به نحو مطلوب و اثر بخش به اجرا در آمد.

جناب آقای عباسی مدیریت محترم آموزش و پرورش شهرستان تایباد ، معاونت محترم آموزش متوسطه اقای مهتری ، معاونت محترم پرورشی آقای مقدم ، سایر مسئولین محترم اداره ؛حراست ، ارزیابی عملکرد ، سنجش ، امور اداری ، امور مالی ، انجمن اولیاء و مربیان ، فرهنگی و هنری و کارشناس مسئول آموزش دوره اول متوسطه از اجرای آزمون در مدارس شهرستان بازدید به عمل اوردند.

از زحمات کلیه مدیران محترم ، معاونین عزیز و دبیران تلاشگر ، که تمام سعی و توان خویش را در اجرای هر چه بهتر آزمون به کار بسته اند  نهایت تقدیر و تشکر می گردد.

به امید موفقیت روز افزون دانش آموزان عزیزمان .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.