جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

 ضمن خدمت فرهنگیانبا  سلام واحترام

 با عنایت به اینکه گذراندن دوره آموزشی بدو خدمت برای نیرو های جدیدالورود به آموزش و پرورش از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد ، به همین منظور کارشناسی آموزش نیروی انسانی در نظر دارد دوره آموزشی " بدو خدمت معلمان"  با  کد 914002409  را ویژه آموزگاران ابتدایی  و دبیران متوسطه اول طرح مشارکت برگزار نماید.

 لذا شایسته است مدیران محترم مدارس با توجه به نکات ذیل، این بخشنامه را به رؤیت و امضاء کلیه همکاران ذینفع برسانند تا طبق برنامه اجرائی پیوست بخشنامه در کلاسها شرکت نمایند.

نکات مهم:

  • فقط همکاران طرح مشارکتی می توانند در این دوره شرکت نمایند.
  • کلاسهای دوره از روز شنبه مورخه 11/07/94  در محل هنرستان سید رضی ، واقع در شهرک امام حسین (ع) میدان ایثارگران  برگزار خواهد شد. (ضمنا برنامه اجرائی دوره به پیوست ارسال می گردد).
  • در طول و پایان دوره از آموخته های فراگیران ارزشیابی به عمل خواهد آمد و در صورت رعایت ضوابط دوره های آموزشی کوتاه مدت (ضمن خدمت ) و موفقیت فراگیران و احراز شرایط قبولی ، پس از اجرای دوره ، گواهی حضور برای همکاران صادر خواهد شد.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۷
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.