جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

برنامه هفتگی مدارسبا سلام و احترام

دریافت ابلاغ برنامه کاری همکاران قبل از آغاز سال تحصیلی، تهیه و تنظیم تقویم اجرایی سالانه مدرسه از جمله اقدامات مهم و ضروری پروژه مهر مدارس می باشد.

هر ساله دبیران محترم به محض دریافت ابلاغ کاری خویش به مدارس مربوطه مراجعه نموده و جهت تنظیم  برنامه هفتگی کاری خود اقدام می نمایند.

در این بین دبیرانی که دیرتر از سایرین ساماندهی می شوند  در  برنامه هفتگی خویش با مشکلات بیشتری مواجهه هستند .

مدیران گرامی ، معاونین محترم و دبیران ارجمند ؛

پیشنهادات شما در تهیه و تنظیم یک برنامه هفتگی منظم و منسجم که در عین حال تمامی جوانب آموزشی دانش آموزان را در اولویت خود قرار خواهد داد، چیست ؟

جهت تنظیم  برنامه هفتگی مدارس در سال تحصیلی 95-94 کدام مورد را انتخاب می نمائید؟

1- آغاز تنظیم برنامه هفتگی کلیه مدارس دوره اول متوسطه پس از ساماندهی کلی دبیران صورت گیرد. و در زمان ساماندهی مجوز برنامه ریزی هفتگی به هیچ آموزشگاهی داده نشود.

2- کلیه برنامه ریزان برنامه هفتگی مدارس، در یک مکان جمع شده و دبیران نیز به مدت دو روز به آنان مراجعه نمایند. ( مزیت این کار این است که سایر برنامه هفتگی مدارس برای مدیران قابل دسترس می باشد و از کلیه تماس های تلفنی صرف نظر شده و همچنین شخص دبیر حضور فعال در این برنامه ریزی دارد.)

3- بدون مراجعه دبیران ، تمامی مدیران ،‌برنامه هفتگی آموزشگاه خود را ضمن هماهنگی با سایر مدارس و با توجه به ساماندهی انجام شده از سوی آموزش،در هفته اول شهریور تهیه و تنظیم نمایند و دبیران محترمی که ابلاغ کاری دارند طبق برنامه از قبل تعیین شده در ابتدای سال تحصیلی آغاز به کار نمایند.

4- پیشنهاد شما ...............................................................................................؟

این مطلب با توجه به درخواست شخص دبیران محترم ایجاد شده است.

برنامه هفتگی مدارس

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۱
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.