جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

سازماندهی کلی درون منطقه ای آموزش دوره اول متوسطه تایبادبا سلام و احترام

به اطلاع کلیه مدیران، معاونین و دبیران محترم می رساند:

امتیازات سازماندهی کلی درون منطقه ای  دبیران دوره اول متوسطه تایباد بر اساس تقویم زمانبندی، فردا شنبه مورخ 23 خرداد ماه 93 اعلام خواهد شد.

مقتضی است دبیران گرامی ، امتیازات خود را بررسی نموده و آمادگی لازم را جهت تعیین جا داشته باشند.

آموزش دوره اول متوسطه در سال تحصیلی 95-94 در نظر داشت طبق مفاد اجرایی بخشنامه اداره کل محترم،  سازماندهی دبیران را به صورت 12 ساعت انتخاب با دبیر و 12 ساعت انتخاب با مسول آموزش صورت گیرد.

مراجعه به ادامه مطلب

این نحوه اجرا کاملا منطقی می باشد چرا که دبیرانی که دارای شرایط ( روش های نوین تدریس برتر، مطالعه و پژوهش علمی، حضور فعال در روند اجرایی فعالیت های آموزشگاه ها، ارتباط موثر و مفید با دانش اموزان و والدین آنان و ........... ) می توانند در مدارس عالی تر دارای ابلاغ بوده که هم آموزش مطلوب و اثر بخش تری خواهیم داشت و هم اینکه برای دبیران دیگر مشوقی باشند جهت بروز آوری علم و دانش خود و فناوری ارتباطات و اطلاعات.

کارشناس مسئول آموزش با شرکت در چند جلسه شورای دبیران، نظر خواهی انفرادی از عده ای از دبیران به صورت تصادفی، مشورت با اعضای گروه آموزشی کامروا و مهم تر اینکه مشورت با مدیران گرامی، به صورت تصادفی، به نتایج ذیل دست یافته است:

1- مدیران محترم مدارس با این اقدام موافقند.

2- اعضای گروه آموزشی کامروا این اقدام را کاملا منطقی و درست دانسته و آن را گامی موثر در جهت بهبود کیفیت آموزشی می دانند اما؛ از آموزش می خواهند با یه فرصت دیگر به تمامی دبیران، این اقدام را در سال تحصیلی 96-95 کامل اجرا گردد و از اجرای آن در سال تحصیلی 95-94 اجتناب نموده  و خواهان این هستند که  آموزش و مدیران محترم مدارس در ابتدای سال تحصیلی انتظارات خود را به طور کامل از دبیران خواسته باشند.

3- 70 درصد دبیران مرد موافق با این اقدام هستند .

4- 26 درصد دبیران زن موافق این اقدام هستند.

5- نظر اصلی : 12 ساعت با دبیر- 12 ساعت دیگر توسط آموزش با مشارکت دبیر گرامی( البته نمی خواهیم این مشورت برای شخص همکار حق ایجاد نماید بلکه هدف ایجاد فرصت دوباره به همکار و آماده سازی آنان جهت سازماندهی غیر حضوری در سال تحصیلی 96-95 خواهد بود.)

ضمنا، 12 ساعت توافقی آموزش و دبیر طوری هست که هر زمان دبیر محترم ما بنا به دلایلی شرایط تدریس در آن آموزشگاه را نداشته باشد در هر زمان از سال تحصیلی ابلاغ وی لغو و در جای دیگر تعیین جا خواهد شد.

ضمنا از این مقدار ساعت ، آموزشگاهی که شخص همکار به طور کامل انتخاب می نماید واحد سازمانی اصلی ایشان خواهد بود و آموزشگاه انتخابی آموزش واحد سازمانی اصلی دبیر نمی باشد.

توضیحات: عضویت در گروه آموزشی کامروا قبلا در سایت اطلاع رسانی شده بود. این گروه متشکل از مدیران، معاونین، و دبیران داوطلبی است که یار و مددکار آموزش در کلیه طرح و برنامه های می باشند. چنانچه تا کنون عضو نشده اید به مطلب مورد نظر آن در همین وبلاگ مراجعه نمائید.

این گروه در حین سال تحصیلی جلساتی خواهد گذاشت و به نوعی نماینده شما همکاران محترم خواهد بود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.