جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۲۲ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ب.ظ

اعلام امتیازات دبیران دوره اول متوسطه تایباد

تعالیبا عرض سلام و خدا قوت

ضمن تشکر از زحمات گروه محترم آموزش متوسطه دوره اول استان، که در راستای کیفیت بخشی آموزشی و اجرای سازماندهی تحت وب راه گشای طرح و برنامه های آموزش می باشند و با تشکر از کلیه مدیران، معاونین و دبیران محترم آموزش متوسطه دوره اول تایباد که ما را در پیشبرد این مهم یاری رسانده اند.

بدین وسیله امتیازات دبیران مقطع متوسطه دوره اول، جهت اطلاع و بهره وری کلیه همکاران عزیز و ارجمند اعلام می گردد.

نکته اول : دبیرانی که فرم امتیاز آنان ناقص ثبت شده است ضمن کسب امتیاز منفی، شایسته است فقط در تاریخ 24 خرداد ماه 94 به آموزش مراجعه نمایند. تضییح هر گونه حقی، با مسئولیت شخص دبیر می باشد.

نکته دوم: با توجه به استقرار پایه نهم در سال تحصیلی 95-94 ، ابلاغ تدریس موظفی مدیران محترم و معاونین گرامی مدارس( اعم از آموزشی و معاون دبیران) در هفته اول تیرماه از سوی آموزش تعیین خواهد شد. ( این ابلاغ تخصصی بوده و مرتبط با رشته شغلی همکاران نامبرده می باشد.) بنابراین پس از پانچ ابلاغ، ساعت موظفی آن رشته تدریس در آموزشگاه کاهش خواهد یافت.

نکته سوم : دبیران گرامی، با مراجعه به سایت سازمان عملی، از جزئیات امتیاز خود آگاه شده و حتما توجه فرمائید که شماره تلفن همراه خود را ثبت نموده باشید در غیر این صورت آن را تکمیل نمائید.

نکته چهارم : زمان اعتراض به امتیازات فقط و فقط از تاریخ های 29 خرداد 94             لغایت   4 تیرماه 94 خواهد بود. پس لطفا از تماس و مراجعه حضوری به آموزش پرهیز شود. (حتما قبل اعتراض مدارک خود را بررسی نمائید.)

نکته پنجم: چنانچه همکاری نسبت به جمع کل  امتیازات خود اعتراضی دارد می بایست تمامی مدارک و مستندات لازم را به کارشناسی محترم امور اداری و کارگزینی ، جهت محاسبه مجدد تحویل نمایند. ( همکارانی که فقط در یک ردیف از شاخص های فرم شماره 2 امتیاز بندی اعتراض دارند می بایست فقط مدارک مربوط به همان ردیف امتیازی مربوطه را ارائه نمایند.)

شاد و پیروز و سربلند باشید.

جهت مشاهده امتیازات کلیک نمائید.
عنوان: امتیازات دبیران دوره اول متوسطه
حجم: 62.2 کیلوبایت


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.