جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
جمعه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۴:۱۴ ب.ظ

نکاتی در مورد آزمون های طرح کاشف مهم و فوری

آزمون کاشف   با سلام و احترام،

پیرو بخشنامه ارسالی آزمون کاشف توجه شما را به راهنمایی هایی در این خصوص جلب می نمائیم:

  • آزمون دانش آموزان ، وجود ویژگی های کارآفرینانه در دانش آموز را می سنجد.
  • آزمون برای دانش آموزان سنین ۱۲ تا ۱۵ سال ( پایه­ های ۷، ۸ و ۹، معادل دوم راهنمایی تا اول دبیرستان) طراحی شده است و دانش ­آموزان پایه ­های ۶ و ۱۰ می ­­توانند به صورت آزمایشی و البته داوطلبانه در آزمون شرکت کنند.
  •  آزمون برای اولیاء این دسته از دانش­ آموزان و نیز تمامی پدران و مادران (صرف نظر از مقطع تحصیلی فرزند خود) برگزار می شود  پدران و مادران علاقمند - به تنهایی و یا به اتفاق یکدیگر - بدون نیاز به حضور فرزند (با هدف شناسایی سطح مهارت خود در تربیت روحیۀ کارآفرینی به فرزند) به ویژه پدران و مادرانی که فرزندان بین سنین ۴ تا ۸ سال دارند.
  • آزمون برای اولیاء و دانش ­آموزان به صورت داوطلبانه بوده و پدران و مادران می­ توانند به صورت همزمان با دانش ­آموزان در این آزمون شرکت نمایند و سطح مهارت خود در تربیت فرزندان کارآفرین را بسنجند و با کمک منابع آموزشی و راهنمایی که بعد از آزمون در اختیار آنها قرار می­ گیرد، برای بهبود آن تلاش کنند.
  • آزمون از کتاب های درسی دانش ­آموزان نخواهد بود و از اینرو مطالعۀ کتابهای درسی ضرورتی نخواهد داشت.
  • آزمون پاسخ نادرست ( غلط) نداشته و بنابراین نمره منفی نیز نخواهد داشت. اما ضروری است تا دانش آموزان عزیز و پدر/ مادر گرامی، پاسخی را که به روحیۀ فرزند خود نزدیک­ تر است انتخاب نمایند.
  • آزمون رد یا قبولی ندارد و کلیه دانش آموزان شرکت کننده در آزمون می توانند وارد مراحل بعدی طرح شوند.
  • بعد از شرکت در آزمون، کلیه دانش آموزان گزارش توانمندی های کارآفرینی خود را دریافت خواهند کرد.   دانش آموزان و اولیاء علاقمند می توانند بعد از آزمون از فعالیت های مناسب آموزشی برای یادگیری عملی کارآفرینی استفاده کنند.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۲/۱۸
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.