جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

گل

موضوع :تکمیل فرم شماره 1 مشخصات دبیران متوسطه دوره اول                                                                          خیلی مهم       

 با سلام واحترام
   به استناد نامه تاریخ 93/09/10 اداره کل آموزش وپرورش و پیرو جلسه کارگروه تخصصی استقرار پایه نهم این مدیریت، به اطلاع می رساند فرم شماره 1 (فرم مشخصات دبیران مقطع متوسطه دوره اول‌) هم اکنون جهت تکمیل، در سایت آموزش متوسطه اول به آدرس<http://mt1taybad.razaviedu.ir/>  در قسمت فرم های الکترونیکی       مسایل آموزشی        استقرار پایه نهم،  بارگذاری شده است.( رمز فرم 1637 می باشد. )
نکات مهم           
1. کلیه دبیران و معاونین ( اعم از آموزشی،پرورشی،اجرایی، فناوری ، امور عمومی، معاون دبیر) مقطع متوسطه دوره اول و نیروهایی که درسایر مقاطع به کارگیری شده اند ملزم به تکمیل فرم شماره 1 می باشند.
2. مقتضی است همکاران،شخصاَ فرم شماره1 (فرم مشخصات دبیر) را از مورخه 93/11/07 لغایت  93/11/15  تکمیل و ارسال نمایند.
4. شایسته است مدیران محترم مدارس اطلاع رسانی دقیق و به موقع را به دبیران گرامی متوسطه دوره اول، معمول نمایند و بخشنامه را به رویت وامضاء همکاران(حتی با کمترین ساعت تدریس) برسانند.
5. اطلاعاتی که در تکمیل فرم مشخصات دبیرخواسته شده، در فرم راهنمای پیوست ارسال می گردد.
6. با توجه به استقرار پایه نهم در سال تحصیلی 95-94 ،و با عنایت به اینکه در سال تحصیلی آینده پایه اول متوسطه دوره دوم نخواهیم داشت، چنانچه دبیران محترم مقطع متوسطه دوره دوم ، متقاضی تدریس در مدارس متوسطه دوره اول می باشند نیز می توانند فرم شماره 1 را تکمیل نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۶
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.