جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

با سلام و احترام، مدیران گرامی،موارد ذیل جهت اقدام لازم و سهولت در فرآیند اجرای جشنواره تاکید می گردد.

1-    زمان اجرای مسابقات مهارتی جشنواره نوجوان خوارزمی مرحله منطقه ای

 29/11/93 دختران      30/11/93  پسران       در محل : هنرستان بازرگانی حضرت فاطمه معصومه (س)

2-  تکمیل نمون برگ(2) پیوست،آمار دانش آموزان شرکت کننده  (نفر، رشته) در مرحله آموزشگاهی  مسابقات جشنواره نوجوان خوارزمی سال تحصیلی 94-93 ، این فرم در سایت http://mt1.razaviedu.ir نیز بارگزاری شده است . شایسته است مدیران محترم  تا   پایان روز 29 دی  ماه با مراجعه به قسمت فرم‌های الکترونیکی(جشنواره نوجوان خوارزمی سال تحصیلی 94-93 )  سایت فوق نسبت به تکمیل آن اقدام نمایند. (رمز ورود 123 می باشد. ) ضمنافرم نمون برگ 2 را به اداره  ارسال نمائید. ( مهلت 29 دی ماه)  

3-  توجه داشته باشید که آمار شرکت کننده دانش آموزان آموزشگاه، می بایست با آماری که در تفاهم نامه آموزشی پیش بینی داشته اید برابر یا بیشتر ازآن باشد. ( سنجش و المپیاد را نیز در نظر بگیرید.)

4-  دست سازه های علمی کار و فناوری که به مرحله منطقه راه یافته اند همراه با شناسنامه اثر آن فقط در روزهای دوشنبه 6/11/93 و سه شنبه 7/11/93 ( نه قبل و نه بعد آن) به هنرستان حضرت فاطمه معصومه (س) ارسال نمایند. مدارس طوری برنامه ریزی نمایند که زمان ارسال آن در دو روز تعیین شده بین ساعت های 11 الی 30/1 ظهر باشد.

5-  جهت تسریع در فرآیند اجرای جشنواره و به منظور آگاهی همه همکاران، از جمله سرپرستان دانش آموزان در روز اجرا، مصوبات این جشنواره، در سایت mt1taybad.razaviedu.ir  منوی تالار گفت و گوی جشنواره نوجوان خوارزمی، نتیجه جلسات جشنواره نوجوان خوارزمی تایباد، بارگذاری شده است. کلیه همکاران محترم،با

 

 مطالعه و ارسال نظرات خویش می توانند ما را در برگزاری مطلوب و اثر بخش جشنواره یاری فرمایند. لازم به ذکر است این پیشنهادات در شاخص های ارزیابی همکاران،محور ارائه پیشنهاد برای بهبود، مدنظر خواهد بود.

6-  پیرو نامه شماره 23667/24-22/10/93 این مدیریت، مبنی بر قطب های ششگانه آموزشی مدارس متوسطه دوره اول، به اطلاع می رساند جلسه اول قطب های ششگانه به میزبانی مدارس ذیل در هر قطب آموزشی خواهد بود.

شایسته است مدیران محترم مدارس نامبرده، تمهیدات لازم را جهت برگزاری اولین جلسه، ارائه نمایند.

1-دکتر یوسفی 2- شهید آریامنش  3- عفت    4- مرحوم سراج الدین جامی  5- سید احمد خمینی  6- شهید رستم پور

دریافت
نمون برگ 2 جشنواره نوجوان خوارزمی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۷
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.