جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

ضمن آرزوی توفیق ، در راستای تحقق تحول بنیادین (راهکار 6-1 و 6-6 ) و پیرو بخشنامه شماره - 93/08/04 این مدیریت ،  با موضوع طرح و برنامه های دوره اول متوسطه و در راستای ساماندهی و کیفیت بخشی به آزمایشگاه ، کارگاه و فناوری اطلاعات و ارتباطات با رویکرد کلاس های موضوعی مدارس دوره اول متوسطه ، شایسته است مدیران محترم نسبت به تکمیل و جمع بندی نمون برگ 1 و 4 پیوست حداکثر تا تاریخ 04/10/93 اقدام نمایند.  

نکات مهم :

  • کلیه مدارس متوسطه دوره اول (دولتی و غیر دولتی ) موظف به تکمیل نمون برگ 1  و تایید آن توسط مدیر آموزشگاه و ارسال نسخه الکترونیکی آن از طریق مراجعه به سایت http://mt1.razaviedu.ir/  قسمت فرم های الکترونیکی ( فرم های سال تحصیلی 94-93 ) -رمز عبور در بخشنامه تاریخ 29 / 09/ 93  قید شده است.
  • توصیه می گردد مدیران محترم قبل از ورود به سایت ، نسبت به تکمیل پیش نویس برگ های مربوطه اقدام و پس از اطمینان از صحت اطلاعات ، نسبت به تکمیل فرم های الکترونیکی اقدام نمایند و از تکمیل مجدد فرم جدا خودداری نمایند.   ( بسیار مهم )
  • مدارسی که فاقد کارگاه و آزمایشگاه می باشند نیز ملزم به تکمیل فرم می باشند .
  • لازم است مدیران محترم با همکاری دبیران علوم تجربی و کار و فناوری و معاونین فناوری آموزشگاه   ، نسبت به تکمیل نمون برگ 1 اقدام نمایند.
  • مدیران محترم جهت انتخاب سطح هوشمند سازی آموزشگاه خود با توجه به نمون برگ های پیوست اقدام نمایند.
  • تکمیل نمون برگ 4 برای مدارسی که حداقل دو کلاس موضوعی داشته باشند الزامی ست.
  • کلاس موضوعی به کلاسی اطلاق می شود که وسایل کمک آموزشی ، دست سازه های دانش آموزی مرتبط با دروس مربوطه با چیدمان زیبا و مرتب در کلاس درس باشد و به صورت موضوع تخصصی دانش آموزان در گردش باشند.
  • بدلیل ارسال گزارشات مدارس به وزارت متبوع ، مسئولیت صحت اطلاعات ثبت شده در فرم های الکترونیکی بر عهده شخص مدیر آموزشگاه می باشد.
  • پس از تکمیل نمون برگ های 1 و 4 در سایت ، نسخه پرینت این نمون برگ ها حتما به کارشناسی آموزش متوسطه دوره اول ارسال گردد.
  • ·        اقدام حداکثر تا تاریخ 04/10/93

دریافت
حجم: 837 کیلوبایت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۲۹
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.