جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی
پنجشنبه, ۶ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۳۵ ب.ظ

اجرای طرح وعد ( والدین عوض دانش اموز )

طرح وعد

طرح وعد (والدین عوض دانش آموز ) از جمله طرح و برنامه های عملیاتی و ابتکاری آموزشگاه شهید مودودی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تایباد می باشد.

به گفته مدیر آموزشگاه جناب آقای باخیر : هدف از اجرای این طرح همکاری دو جانبه خانه و مدرسه در امور آموزش و پرورش دانش آموزان است که در پیشرفت تحصیلی فرزندان کمک به سزایی را ایفا می نماید.

این طرح در روز چهارشنبه 05 آذر ماه 93 با حضور 187 نفر از والدین دانش آموز در 6 کلاس آموزشی برگزار گردید.

مدیریت محترم آموزش و پرورش جناب آقای عباسی به همراه شورای محترم معاونین اداره و خبرنگاران شهرستان از اجرای این طرح بازدید به عمل آوردند.

جناب آقای عباسی در اجرای طرح وعد به همه والدین فهیم و دلسوز توصیه نمودند : که به عنوان معلمان زندگی فرزندان خود ، به ارتباط صمیمی و مستمر با مدارس و معلمان ادامه دهند و در سایه حسن این همدلی و همراهی سعی کنند که وظایف خود را به خوبی انجام دهند.

ایشان در بازدید به عمل آورده از حضور پر رنگ والدین ،مدیر آموزشگاه و سایر همکاران تقدیر و تشکر نموده و به سوالات و مسائل والدین پیرامون وضعیت آموزشی فرزندانشان در سطح شهرستان پرداختند.

جهت مشاهده کلیات طرح به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

طرح وعد

طرح وعد

طرح وعد

نمایشگاه طرح وعد

طرح وعد

طرح وعد

طرح وعد

طرح وعد

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۹/۰۶
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.