جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

با سلام و صلوات

در راستای توسعه کلاس های موضوعی ٰ غنی سازی دانش و تجارب علمی دانش آموزان ٰ اولین آزمایشگاه مجهز مدرسه ای در آموزشگاه فاطمه الزهرا (س) دوره اول متوسطه تایباد با سعی و همت خانم ها :  زهرا تیموری و مهری تقی زاده  ( خیرین محترم آموزشی ) روز یکشنبه مورخه 27 دیماه 94 افتتاح گردید.

ریاست محترم اداره آموش و پرورش شهرستان تایباد جناب آقای عباسی ؛ معاونت محترم آموزش متوسطه جناب آقای مهتری ؛ ناظران محترم کشوری در مسابقات مهارتی جشنواره نوجوان خوارزمی ؛‌ناظر محترم و داوران گرامی مسابقه مهارتی علوم آزمایشگاهی؛‌دبیران علوم تجربی و ادبیات فارسی شهرستان و دانش آموزان مدرسه در این افتتاحییه حضور داشته اند .

این آزمایشگاه کاملا مجهز و استاندارد آموزشی بوده و قابلیت استفاده برای تمامی دبیران و دانش آموزان مدارس این شهرستان دارد. 

 در اینجا نیز  از زحمات سر کار خانم رضایی ؛‌خانم شبانی و خانم جامی و آقای جیحون که در برگزاری این افتتاحیه نقش به سزایی داشته اند نهایت تقدیر و تشکر را داریم. 

طراح آزمایشگاه : جناب آقای اصغر تیموری : داور محترم کشوری مسابقه مهارتی علوم آزمایشگاهی

تقدیر و تشکر ویژه از خانم ها تیموری و تقی زاده که بانی این کار خیر و نیک آموزشی در شهرستان شده اند و امیدواریم ثمره آن را پیوسته در زندگی و کار و عمل خویش یابند .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۱۰/۲۷
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.