جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

 http://cdn1.mawdoo3.com/thumbs/fit630x300/2339/1383652634/%D8%A7%D8%AC%D9%85%D9%84_%D9%83%D9%84%D8%A7%D9%85_%D8%B9%D9%86_%D8%A7%D9%84%D8%AD%D9%8A%D8%A7%D8%A9.jpg   مدیران محترم- معاونین گرامی و دبیران ارجمند 

سلام و وقت همگی شما بخیر و خوشی

  • تمام همکاران محترم ما دارای جایگاه و ارزش خاص خود هستند و دبیر مقطع اصلی آموزش دوره اول متوسطه می باشند  و بر اساس انتخاب خود و آموزش و طبق امتیاز ساماندهی گردیده اند.
  • تا جایی که توانسته ایم و برایمان مقدور بود نظر ریاست محترم اداره - شورای معاونین اداره- مدیران گرامی – دبیران ارجمند – والدین و دانش آموزان عزیز را اجرا نموده ایم.
  • دبیران محترم خانم که می خواهند از مرخصی استفاده نمایند بر حسب ضرورت کلا در سطح شهر ساماندهی گردیده اند.

چرا که در زمان استفاده از مرخصی ساعت وی خالی شده و اضافه کار ایجاد می گردد . مستحضرید که پوشش دادن اضافه کار در سطح شهر به مراتب آسان تر از روستا می باشد.

  • در اکثر روستاهای شهرستان بنا به اینکه ساعت های علوم تجربی و علوم اجتماعی سه ساعتی می باشد آموزش سه ساعت از ساعت های تخصصی اجتماعی را به دبیرن علوم تجربی داده تا هم برنامه هفتگی مدیران محترم با چالش مواجه نشود و شخص همکار ساعت های دو روز کامل را داشته باشند و دبیر هر یک از رشته به صورت 6 ساعت در یک روز و 3 ساعت در روز دیگر ساماندهی نشوند.

که در این مهم از همکاری کلیه دبیران مرد علوم اجتماعی و عده ای از دبیران خانم علوم اجتماعی که به برنامه ریزی آموزش احترام قائل شده اند نهایت تقدیر و تشکر را داریم.   

  • اطلاع رسانی زمان دقیق ساماندهی از طریق بخشنامه – سایت آموزش دوره اول متوسطه – سایت مسئول آموزش – پیامک و ........... به نحو احسن انجام شده است.

عده ای از دبیران با قرار دادن دبیر دیگری از همان رشته به عنوان نماینده خود ٰ غیبت خود را موجه نموده اند ولی تعدادی از دبیران که حضور نداشته اند و علیرغم تماس آموزش پاسخی نداده اند آموزش کل ساعات موظف دبیر را طبق بخشنامه ساماندهی تعیین نموده است.

این همکاران اعتراض کتبی نموده اند و پاسخ آن این است : دبیر در زمان فعلی ( بعد از ساماندهی ) آموزشگاهی که ساعت داشته باشد و بدون دبیر می باشد را می تواند انتخاب نماید .

  • تدریس دبیران مرد در مدارس دخترانه ممنوع می باشد.
  • عده ای از دبیران خواهان 24 ساعت تدریس در مناطق نوار مرزی را داشته اند که آموزش جهت (برقراری توازن ساعت این مناطق برای اکثر دبیران ) در این مورد معذور می باشد.
  • انتخاب دبیران مدارس نمونه دولتی – استعداد درخشان- شبانه روزی و سمپاد :

اسامی دبیران این مدارس توسط مدیران مربوطه پیشنهاد و توسط آموزش تایید شده و ابلاغ خواهند گرفت.

و در پایان از دبیران محترمی که در زمان تعیین جا در مواردی چون ( حق روستا – نوار مرزی- برنامه ریزی آموزش- خارج شدن از آموزشگاهی که سالها در آن بوده اند و ...)  با مسئول آموزش همکاری نموده اند نهایت سپاس و قدردانی را داریم.

ارادتمندتان : جواد روشن

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۷
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.