جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

 به : کلیه مدارس متوسطه دوره اول و مجتمع های آموزشی روستایی /  هنرستان حضرت فاطمه معصومه (س)

با سلام و احترام

بدین وسیله پیرو نامه شماره 11/11/93 این مدیریت، به اطلاع می رساند اسامی نهایی دانش آموزان شرکت کننده در مرحله منطقه ای مسابقات مهارتی جشنواره نوجوان خوارزمی به پیوست ارسال می گردد.

نکات اجرایی

1-   شایسته است مدیران محترم، از هر دانش آموز یک قطع عکس 4 × 3 تهیه و آن را تاریخ 26/11/93 به کارشناسی آموزش متوسطه دوره اول تحویل نمایند. ( چنانچه دانش آموزی در چند رشته مهارتی شرکت نموده، برای هر رشته یک قطع عکس لازم است.) نام رشته مهارتی در پشت عکس نوشته شود.

2-  زمان ارسال آثار دست سازه های دانش آموزی در بخش نمایشگاهی به آموزشگاه مجری خوارزمی ( هنرستان حضرت فاطمه معصومه (س) ) فقط در روز یکشنبه 26/11/93 می باشد. تعداد آثار طوری باشد که در یک میز به ابعاد 1 × 2 قابل چیدمان باشد.

3-  3 عنوان نمایشگاه دیگر در جشنواره نیز برگزار می گردد. (نمایشگاهی پیرامون طرح نجات آب کشاورزی در قالب بروشور و مسابقه ، نمایشگاه آزمایشات خانگی ( علوم آزمایشگاهی) و نمایشگاه توسعه کلاس های موضوعی)

4-  در نمایشگاه توسعه کلاس های موضوعی طرح های ابتکاری و خلاقانه همکاران که مربوط به موضوع رشته تدریس آنان می باشد به جشنواره ارسال گردد. (کلیه دبیران در تمامی رشته تدریس ها مشمول این نمایشگاه می باشند.) زمان ارسال فقط در روز یکشنبه 26/11/93

5-  مرحله مقدماتی مسابقات مهارتی دست سازه های علمی و مطالعه و پژوهش به صورت غیر حضوری در تاریخ 14/11/93 برگزار گردید و اسامی راه یافتگان اصلی در فایل پیوست موجود می باشد. ( برای دانش آموزانی که آثار آنان  به مرحله منطقه ای راه نیافته است نیز لوح تقدیر منطقه ای صادر خواهد شد و به مدارس ارسال می گردد.)

6-  توجه داشته باشید مسابقه مهارتی احساس واژه ها به صورت هماهنگ استانی برگزار می گردد. پس گروه دختران و پسران در این رشته با هم حضور خواهند یافت.

7-  در مسابقه مهارتی علوم آزمایشگاهی، آزمایشات خواسته شده از دانش آموزان تا پایان فصل دهم می باشد و سوالات این مسابقه مهارتی تفکر برانگیز خواهد بود.

8-  پیرو نامه شماره 17/09/93 و طبق معرفی دبیران برتر مدارس توسط شما مدیران گرامی، به اطلاع می رساند لوح تقدیر همکاران در تاریخ 23/10/93 صادر گردیده است. جهت تکریم مقام دبیران محترم، قرار گردید در جلسه ای که پیرامون تقدیر از برترین های خوارزمی در اسفند ماه خواهیم داشت این لوح تقدیر ها تقدیم همکاران گردد.

9-  گزارشات دبیران راهنما در مسابقات مهارتی نوجوان خوارزمی، توسط ناظران محترم مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته و بر اساس امتیازی که دبیران گرامی کسب نموده اند برایشان گواهی دبیر راهنما و گواهی داوری صادر خواهد شد و در اسفند ماه، تقدیم همکاران می گردد. ( همکارانی که دانش آموزان آنان به مرحله استانی راه پیدا کنند لوح تقدیر منطقه ای خواهند گرفت.)

دریافت
عنوان: دانش آموزان راه یافته به مرحله منطقه ای جشنوراه نوجوان خوارزمی
حجم: 36.5 کیلوبایت
توضیحات: جواد روشن

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۰
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.