جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

جواد روشن

گشاده رویی، سرآغاز نیکی است

بسم الله الرحمن الرحیم
وَإِن یَکَادُ الَّذِینَ کَفَرُوا لَیُزْلِقُونَکَ بِأَبْصَارِهِمْ
لَمَّا سَمِعُوا الذِّکْرَ وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ
وَمَا هُوَ إِلَّا ذِکْرٌ لِّلْعَالَمِینَ...
با مهربانی وارد شوید...
بایگانی
نویسندگان
پیوندهای روزانه
طبقه بندی موضوعی

باسلام

به استحضار کلیه همکاران محترم می رساند، آموزش متوسطه دوره اول تایباد ، جهت برپایی با شکوه تر جشنواره نوجوان خوارزمی در مرحله منطقه تصمیم دارد با همکاری دبیر محترم ادبیات فارسی این شهرستان،  جناب آقای عبداله عرب، گروه موسیقی صبای شهرستان تایباد،دانش آموازان تک خوان مدارس این شهرستان، سرودی در این رابطه آماده سازند.

ابتدای کار، کلمات کلیدی که می بایست در شعر خوارزمی به کار رود و همنواختی با موضوع و محورهای اصلی جشنواره داشته باشد توسط کارشناس آموزش متوسطه دوره اول آماده گردید و تحویل دبیر محترم، آقای عبداله عرب شد.

آقای عرب، با توجه به استعداد و ذوق هنری خویش، این سرود را ظرف مدت یک روز آماده، و کارهای ویراستاری و نگارشی آن به مدت یک هفته انجام و به اتمام رسید.

سروده ی آقای عرب به تایید رئیس گروه محترم آموزش متوسطه اول استان جناب آقای سلطانی، مدیریت و شورای معاونین محترم آموزش و پرورش تایباد، انجمن شعر شهرستان تایباد و سایر اساتید اهل هنر و قلم، از جمله استاد محمد ناصرمودودی قرار گرفت.

پس از آن سروده ی آماده شده، در اختیار آقای خلیل شیری ،‌مدیر محترم آموزشگاه موسیقی صبا، جهت آهنگ سازی قرار داده شد و هم اکنون آهنگ سرود آماده گردیده و همسان سازی نوا با صدای دانش آموزان تک خوان در حال انجام است.

انشالله به یاری پروردگار متعال، بحث یکنواختی و ضبط اصلی آهنگ سرود تا هفته آینده به اتمام خواهد رسید و من بعد گروه سرود منتخب دانش اموزان شهرستان جهت اجرای اصلی، آن را تمرین خواهند کرد.

در پایان تقدیر و تشکر از همه عزیزانی که یاری دهنده ما در این امر مهم هستند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۰/۲۴
جواد روشن

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.